Brend kampanja je prva manifestacija naše nove brend strategije. Ovo je prvi put da predstavljamo Škodu kao pratioca tokom istraživanja sveta, odvažnog partnera koji će vas pratiti tokom celog života, baš kao i našeg protagonistu. Globalna brend kampanja biće naša glavna platforma za komunikaciju sa kupcima širom sveta, na tržištima na kojima smo već prisutni, kao i na tržištima u razvoju.
Kilometri na Škoda brojaču kilometara nisu samo mera pređenog puta. Odometar ne meri samo udaljenost koju pređemo, već i životna iskustva, prilike i radoznalost. Meri naša osećanja, trenutke, životne priče, lekcije i odgovore na razna pitanja. Meri naš život. Zato krenite u istraživanje sveta oko sebe, budite radoznali, jer svaki kilometar se računa.
Ovo je poziv na akciju za sve nas da uradimo ono što nas definiše od samog početka: istraživanje novog i boljeg životnog puta. Ovaj duh će se odražavati u svemu što radimo: u proizvodima, u samouverenom i snažnom dizajnu koji daje prioritet održivosti; u komunikaciji koja će podsticati priče o radoznalosti; u našim Simply Clever dodacima sa novim pametnim rešenjima; ali i u našim uslugama koje svima omogućavaju pristup da istraže svet oko sebe. Jer što više istražujemo, postajemo pametniji.
Za kompaniju koja postoji više od dvanaest decenija, svesni smo sveta u kome živimo. Svet u kome prevelik izbor često dovodi do velike konfuzije. Jedini izlaz iz ove situacije je ponuda rešenja koja olakšavaju život. To je pametan pristup. Ali pametan pristup nije krut pravilnik. To je put koji istražuje pametnije načine za pravljenje proizvoda, vođenje kompanije i pronalaženje novih odgovora na ista stara pitanja.
Putovanja, velika ili mala, uvek su bolja kada imate partnera na koga možete da se oslonite. Naša uloga će biti da budemo hrabar pratilac posvećen da vam pomogne da istražite svet. Neko ko vas ohrabruje i inspiriše, podstiče radoznalost i vodi do odredišta u odvažnom stilu.
Naša misija će pomoći da viziju usmerimo u funkcionalnom pravcu. Dolazak od tačke A do tačke B treba da bude lak i efikasan, i da donosi zadovoljstvo sa svakim pređenim kilometrom. Naš posao će biti usmeren da vam omogućimo spontanu radoznalost, da krenete u istraživanje sveta. Zato je naša misija usmerena da obezbedimo moderna dostupna rešenja za mobilnost sa dodacima koji su vam potrebni i iznenađenjima koja volite.
Biti čovek znači prepoznati da smo svi isti, jer smo svi toliko različiti. To znači da se smejemo sa našim voljenim osobama, ali i sa potpunim strancima. To znači da zadovoljimo potrebe ljudi pre nego što one i postanu potrebe. Živi se i za velike trenutke, ali i za slavljenje malih trenutaka.
Da sve bude jednostavno nije baš tako jednostavno. Kako to da uradimo? Počinjemo sa uklanjanjem onoga što nije važno, kako bi ostalo sve što je zaista važno. Kreiramo mesto za sve korisne detalje i stavljamo sve na svoje mesto. Jer kada manje brinemo, imamo više razloga da živimo. To je tako jednostavno.
Volimo dobro iznenađenje, baš kao i vi. Biti iznenađen znači dobiti više od onoga što ste očekivali. Ili kada je nešto lepo i istovremeno korisno. Ili kada doživimo više, a da ne potrošimo više. Iznenađenja nisu samo rezervisani za obrte u triler filmu. Ona su ključan detalj i u filmu u kojem smo mi zvezda dana. U našem životu.
Nisu samo naši automobili podvrgnuti uzbudljivoj transformaciji, već i brend. Osvežili smo korporativni identitet sa novim logom, natpisom i pristupom u komunikaciji. Svo ovi detalji zajedno odražavaju Škoda način razmišljanja koji usmeren ka budućnosti.
Za brend tako ambiciozan kao što je Škoda, jedini način da predvidi budućnost je da je izmisli. To znači da naša strateška mapa puta odražava promenljive potrebe sveta koji se stalno menja. Elektrifikacija i digitalizacija su u srcu Škode Next Level strategije, sa električnim vozilima koja čine polovinu portfolija proizvoda. Strategija je usmerena na smanjenje nivoa CO₂ emisija, poboljšanje profitabilnosti i tri strateška prioriteta - proširenje, istraživanje i angažovanje, a sve u cilju povećanja obima proizvodnje i zainteresovanosti za brend.