1895, L&K su počeli da proizvode Slavia bicikle a kasnije motorcikle u Mladoj Boledlavi. Proizvodnja automobila je pokrenuta 1905.godien. Znak Laurin & Klement krasio je automobile iz Mlade Boleslave do 1925.godine, kada ga je zamenio ŠKODA simmol krilate strele.
Bicikli i motorcikli su se proizvodili u Mladoj Boleslavi kao brend Slavia. Loge je postavljen na točak sa listovima. Imena osnivača kompanije (Laurin & Klement) su dodata i postala su glavni motiv novog znaka.
Izgled znaka L&K nastao je pod uticajem ranih 20-tih godina i umetničkog pravca Art Nouveau. Verovatno zbog igre sličnosti između imena Vaclav Laurin i lovorovog lista, inicijali dvojice osnivača su okružena lovorovim vencem kao simbolom pobede.
1926. godine automobili u Mladoj Boleslavi počinju da se proizvode pod nazivom Škoda. Uprkos potpuno drugačijem imenu, novi dizajn znaka se dizajnerski nadovezuje na prethodni. Škoda logo ima novi ovalni oblik, ime brenda i lovorov list.
Znak sa poznatom “krilatom strelom” prvi put je upotrebljen 1926.godine. Poreklo znaka je obavijeno misterijom iako postoji teorija da ima veze sa stilizovanom glavom Indijanca i tadašnjim komercijalnim direktorom Tomašom Maglićem.
Crno-zeleni logo, korišćen od 1999, daje ŠKODA brendu veću dozu originalnosti. Crna boja simbolizuje stogodišnju tradiciju a zelena ekološku proizvodnju.
Pod sloganom “The New Power of ŠKODA”, 2011.godine ŠKODA prezentuje najvažije elemente svog novog imidža – svežinu i preciznost. Tradicionalna krilata strela je u novim bojama i izglada drugačije i jasnije nego ikada pre.
Novi znak ŠKODA se zasniva na sloganu “Driven by Inventiveness. Clever Ideas – Since 1895”, što predstavlja put ŠKODE ka klijentu i njegovim potrebama uz očuvanje istorije i vrednosti. Rediiejnirani znak koji je predstavljen u drugoj polovini 2016. godine je deo novog identiteta i ilustruje bliske veze sa VW Grupom. Jedina primetna razlika tiče se naziva kojise nalazi ispod znaka krilate strele u hromiranom krugu.